Ponovno uspostavljanje stajališta za turističke autobuse na Palmotićevoj i parkirališta na Vončininoj ulici u Zagrebu

Komentari

#203

Je to jedino adekvatno mjesto za ukrcaj i iskrcaj gostiji koji dolaze autobusima u Zagreb.Ta treća prometna traka gdje su bila stajališta nije smanjivala protočnost Palmotićeve ulice.

Ivan Karačić (Zagreb, 2023-01-23)

#204

Ukidanje stajališta za turističke autobuse u Palmotićevoj ulici i parkirališta u Vončininoj vrlo je loše za turističke ture u gradu Zagrebu. Ukidanjem će se nanijeti velika šteta Zagrebu kako turističkoj destinaciji jer su nove lokacije vrlo neprikladne.

Spomenka Šabić (Zagreb, 2023-01-23)

#206

Za vođenje grada Zagreba neophodno je da mjesto iskrcaja bude bliže Gornjem gradu zbog ograničenog vremena koji neke grupe imaju za posjet, kao i zbog visokog prosjeka godina posjetitelja. Također, bitno je da turisti imaju dostupan javni WC ubrzo nakon iskrcaja što ne postoji niti na jednom od novih predloženih mjesta iskrcaja. Nije se konzultiralo sa strukom tj. turističkim vodičima grada Zagreba koji najbolje poznaju ove probleme. Palmotićeva je bila idealno mjesto iskrcaja/ ukrcaja.

Jelena Popovic (Zagreb, 2023-01-23)

#208

Ja Sam turisticki vodič koji je koristio Palmoticevu za ukrcaj i iskrcaj.
Nova mjesta su jako dizlocirana i treba nam15 minuta ili 20 sa starijom klijentelom da dođemo do trga. pretjerano.

Tamara Abram (Opatija , 2023-01-23)

#209

Jer se me slažem s novim odlukama o promjeni lokacije ukrcaja/iskrcaja turistickih autobusa...

Vlado Rukavina (Zagreb, 2023-01-23)

#217

Autobusni smo prijevoznik koji u Zagreb dovozi mnoge grupe stranaca te nam nova regulacija otežava iskrcaj i izaziva nezadovoljstvo naših putnika. Palmotićeva je idealna točka za zaustavljanje turističkih autobusa i nadamo se da će se regulacija prometa vratiti na prvobitnu. Hvala!

Jasna Prigorec (Dubrava, 2023-01-24)

#218

Potpisujem jer gore navedena Odluka Sektora za promet Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo, komunalne poslove i promet će negativno utjecati na broj turističkih grupa u Zagrebu.

Natalija Novikova (Rijeka , 2023-01-24)

#219

Smatram da je stajaliste u Palmoticevoj najadekvatnija lokacija za tu svrhu ( od svih trenutno ponudenih).

Vlatka Maric (Zagreb, 2023-01-24)

#220

Ispravan zahtjev i obrazloženje.

Biserka Hladnik (Zagreb, 2023-01-24)

#222

Ovakve odluke su sramotne, kao da se ljudi trude uništiti svaki oblik napretka Zagreba na turističkoj karti svijeta.

Milan Miletić (Zagreb, 2023-01-24)

#223

Potpisujem iz gore navedenih razloga, pošto radim kao vodič.

Ana Brenko (Zagreb, 2023-01-24)

#224

Potrebno je omoguciti iskrcaj i ukrcaj u centru.

Tihana Ela Kružić (Zagreb, 2023-01-24)

#226

Kao turistički vodič i voditelj putovanja mislim na dobrobit svojih gostiju

Daniela Šakan (Rijeka, 2023-01-24)

#229

U potpunosti stojim iza svega izrečenog u peticiji, kao lokalni vodič za Zagreb, kao voditeljica putovanja i kao djelatnica agencije koja se bavi MICE-om.

Marina Rogoznica (Zagreb, 2023-01-24)

#235

Potpisujem jer je nova lokacija na Mažuranićevom trgu u nemogućnosti prihvatiti broj turističkih autobusa koji je vrlo visok u sezoni te bi se stvarale vrlo velike gužve na već uskom grlu grada. Lokacija Velesajam je predaleko.

Ida Mulić Šutej (Zagreb, 2023-01-24)

#239

ima smisla

Neven Rinčić (zagreb , 2023-01-24)

#241

Blizina centra grada, radi grupa koje planiraju kraci razgled.

Sonja Šintić (Zagreb , 2023-01-24)

#242

Što se tiče mjesta iskrcaj/ ukrcaj svakako vratiti u Palmotićevu.
Parking autobusa je uvijek bio problem. Čini mi se da predložene lokacije baš i nisu "sretno" rješenje. Ako dozvolite, moje razmišljanje: možda bi se moglo (iz)naći rješenje s Gradom za parking turističkih autobusa na Autobusnom kolodvoru uz neku paušalnu cijenu. Ionako jedino ispod nadvožnjaka blizu Autobusnog mogu proći autobusi bez obzira na visinu.
U većini, ako ne u svim europskim gradovima turistički autobusi plaćaju parking (koliko je meni poznato). A ulasci autobusa u gradsku jezgru se naplaćuju. Ne kažem da to rješenje i za nas ali ...
Npr. Rim/Vatikan...grupa se iskrca prilično daleko pa cca 20 minuta mora hodati do Bazilike svetog Petra (barem je to moje iskustvo; ispravite me ako krivo govorim).
Mjesto iskrcaja/ukrcaja svakako Palmotićeva kao do sada uz min od 10 minuta!!
Mjesto/a parkinga turističkih autobusa: već dugo se nameće pitanje trajnog rješenja za kvalitetno izvršavanje turističkih usluga u našem gradu.
Toliko ukratko od mene uz srdačan pozdrav,
Daniela Hoić

Daniela Hoić (Zagreb , 2023-01-24)

#249

Jer ukrcaj/iskrcaj putnika treba ostati u Palmoticevoj ulici iz operativno-tehnickih razloga

Mladen Jauk (Zagreb, 2023-01-24)

#251

Iskrcaj i ukracaj su optimalno u Palmotićevoj, blizina, jednostavno gostima nakon razgleda za doći nazad.

Darko Šorak (Rijeka , 2023-01-24)

#258

Ovo stajalište omogućava lakši pristup centru grada za veće grupe koje pristižu autobusima

Kruno Severinski (Rijeka , 2023-01-24)

#260

Potpisujem jer sam od onih kojih se to direktno dotiče

Dražen Mataušić (Samobor, 2023-01-24)

#261

Izvršenje posla vođenja grupa u centru grada Zagreba će biti onemogućeno.

Ivan Aleksandar Marković Ribić (Zagreb, 2023-01-24)

#264

Dolazim često s gostima u Zagreb i Palmotićeva je odlično mjesto za ukrcaj/iskrcaj grupa koje idu na razgled s vodičem ili ručak/večeru gradskoj jezgri, npr. u Tkalčićevoj. Ako se već promovira turistička ponuda grada i poziva goste onda im treba i osigurati komfor, a ne ih tretirati kao brojeve za statistiku.

Kristijan Kovačić (Čakovec , 2023-01-24)

#266

Smatram da su Palmotičeva i Vončinina optimalne pozicije.

Vlado Buhin (Zagreb, 2023-01-24)

#270

Potpisujem jer je zaustavljanje u Palmotićevoj i parkiranje u Vončininoj jedino vrlo logično i korisno rješenje.

Andrea Berković (Čazma, 2023-01-24)

#271

Su idealne lokacije za grupe i vozače a sve drugo su budalaštine nekompetentnih nadležnih,nikome nismo smetali na tim lokacijama ni za advent a ni sada.

Ivan Dužaić (Zelina, 2023-01-24)

#278

Dolazim autobusom često u Zagreb
Lelas Tihomir

Tihomir Lelas (Imotski, 2023-01-24)

#279

Sam i sam turistički vodič.

Vučkov Zvonko (Sesvete, 2023-01-24)

#281

Su mi tata i brat vozaci turistickih autobusa

Zeljka Devunic (Samobor, 2023-01-24)

#284

U svakom normalnom gradu ima izlaz i ulaz za turističke buseve , pa se nadam da je i Zagreb normalan grad

Drazen Grcic (Petrinja, 2023-01-24)

#285

Potpisujem jer je jako bitno kod dolazaka autobusa biti blizu središta grada

Valerie-Christine Miličić (Medulin, 2023-01-24)

#289

Važno je zbog turista i turističkih vodiča.

Miroslav Arandjelović (Leskovac , 2023-01-24)

#292

Palmotićeva je idealna za iskrcah turista. Sve ostalo je nepitreban gubitak vremena ako se razgledavaju Gradec i Kaptol. Pistojeće lokacije neka ostanu, ali nek nam se ponovo vrati Palmotićeca. Zagreb je velik grad. Dobro je da postoji više lokacija za iskrcaj turističkih autobus.

Maja Bilušić (Varaždin, 2023-01-24)

#293

Potpisujem jer radim kao turistički vodič, imam vlastitu turističku agenciju i znam iz iskustva koliko je važno da stajalište za turističke grupe ostane u Palmotićevoj ulici. 👍🙂. Unaprijed zahvalna u svoje vlastito ime i svoje agencije. 🙂Lijepi pozdrav. Gordana Kutija, ZAGORKA tours.

Gordana Kutija (Vrbovec, 2023-01-24)

#294

U potpunosti se slažem sa svime sto je napisano.

Višnja Mrduljaš (Zagreb, 2023-01-24)

#296

Ne slazem se kao vozac tur.autobusa da se promijene lokacije iskrcaja-ukrcaja turista kao i lokacija parkiranja autobusa u gradu Zagrebu.

Slobodan Mikulić (Dubrovnik, 2023-01-24)

#301

Dosadasnje rjesenje je po svim navedenim arguementima mnogon kvalitetnije od novog.

Juraj Zebec (Zagreb, 2023-01-24)

#302

Treba tako biti

Tajana Bašić (Zagreb, 2023-01-24)

#305

Je Palmoticeva bolje rijesenje za pick up/drop off.

Lia Stipinovic (Zagreb, 2023-01-25)

#309

-

Jasminka Bednjanec (Zagreb, 2023-01-25)

#312

Se slazem.

Marina Pohl (Zagreb, 2023-01-25)

#316

Smatram da turisti trebaju izaći iz autobusa što bliže Gornjem gradu, a Palmotićeva je naprosto idealna za to i svi su ovi koje je kolegica nabrojala više nego valjani.

Alma Smojver (Zagreb, 2023-01-25)

#317

Zbog ovakve odredbe Zagreb bi mogao biti izbačen kao destinacija s turističkih ruta grupnih putovanja po Hrvatskoj. Nakon potresa niti jedan sakralni objekt u centru grada nije otvoren za posjetitelje, velik je broj zgrada koje su prekrivene skelama, a jedan od najpitoresknijih trgova, trg Sv.Marka, gledate s ceste iza ograde. Sve navedeno i još puno toga čine Zagreb sve manje atraktivnim i zamijećeno je kako se u nekim itinererima izostavlja kao destinacija.

Petra Cukrov Ćurčija (Zagreb, 2023-01-25)

#318

Potpisujem jer smatram da je turistima i tutističkim vodičima bitno iskrcati se u centru grada/blizu hotela

Petra Jakopec (Varaždin, 2023-01-25)

#322

Potpisujem jer logika nalaže

Lucija Dužević (Zagreb, 2023-01-25)

#325

Jer sam prijevoznik

Velimir Zagorščak (Zagreb, 2023-01-25)

#328

i guess someone in Zagreb doesn't like tourists very much...
it's the only place where we can park safely our bus and go out to visit the upper town and the bez continue further journey

Małgorzata A. (Katowice, 2023-01-25)

#332

Vrlo je uvrijedljivo ne pitati ljude s terena (vodiče, vozače, pratitelje…) za savjet i/ili konstruktivan i argumentiran dijalog prije ovakve odluke.
Najčešće se identično događa posvukud u Hrvatskoj, a time povlači i niz ostalih nelogičnosti, problema i šalje sliku da se “turizam događa”.
O lošem tajmingu ovakvih odluka, nema smisla pisati.
Podrška kolegicama i kolegama!
Lara

Lara Kajmak (Zadar, 2023-01-25)

#335

Potpisujem kao gost i kao turistički djelatnik.

Anamarija Vinkovic (Poreč, 2023-01-25)

#340

smatram da je ona prijašnja lokacija povoljnija za turiste

Miroslav Pavlaković (Ozalj, 2023-01-26)

#341

Kopiram cijeli tekst Josipa Šiklić jer je savršeno ispisala svaki problem vezan za premještaj dosadašnjeg, zapravo idealnog, mjesta za drop off/pick up naših dragih gostiju. I pridružujem se zamolbi da potpišete peticiju.
"Ljudi dragi, oni koji ste vezani poslom (i dušom) za turizam, i oni koji niste, naljubaznije molim da odvojite par minuta i pročitate zašto dijelim ovu peticiju vezanu za Zagreb i zašto jako ljubazno, s najvećim osmijehom molim da ju potpišete, svi koji želite i možete, doslovno svi, nikako ne morate biti aktivni djelatnici u turizmu, dapače, dovoljno je samo da na kratko imate empatije kao putnici, građani, normalni Ljudi 😊

https://www.peticijeonline.com/za_palmoticevu?fbclid=IwAR1UhTVN5XhfwDGMcvQq4okDezRn9eIq-gu_waHiZ0wFgEmOR94yJdvp8Y0

Evo što nas vodiče/vozače buseva/prijevoznike/tour leadere-pratitelje grupa/organizatore team buildinga/vlasnike agencija/organizatore iz MICE sektora muči:

*Gotovo idealna, korektno organizirana lokacija za drop off/pick up gostiju na niti 3 minute hoda od Trga bana Jelačića, koja je prometno dobro označena i ne smeta ostalim vozačima u prometu, UKIDA se BEZ da se nas sve gore navedene, totalne amatere naravno, koji nismo nikad nikome ništa organizirali u gradu Zagrebu ili izvan njega, pita "gdje biste vi organizirali stajalište za turističke buseve u centru Zagreba".

*Odluka se donosi kao konačna, s jedinim "lijekom" - bunite se.

*Odluka se donosi sada, na početku godine, u gradu koji turizam nema aktivan samo u pojedinim mjesecima, već ima dolaske cijelu godinu (da, i sada u 1.mjesecu, gosti s Dalekog istoka, Amerikanci, Australci, Kanađani, gosti iz zemalja Latinske Amerike), što znači da je većina profi agencija koje drže do sebe, već itekako isplanirala satnice i itinerere za posjet Zagreba, i pomicanje/dodavanje skoro pa 1 punog sata na vrijeme svake pješačke ture, zbog jednostavno puno dužeg hodanja do Trga od novog mjesta iskrcaja za buseve, je naravno opet slika o nama kojima se turizam "događa", jer je netko to tako odlučio, bez da je ikoga išta pitao. (moj dragi direktor u Westinu je to zvao "glupi smo taktika")

*O empatiji prema starijim gostima, ili općenito gostima koji teže hodaju, neću ni govoriti, jer od kad riječ "empatija" treba biti dobra praksa kako dočekivati goste u turizmu i ne tjerati ih da po kiši/suncu/hladnom/visokim temperaturama, nepotrebno hodaju dodatno još 45 min do sat vremena?

*Zakida se jako lijep promet od kupovine suvenira, hrane, pića, provizije u mjenjačnicama, ljudima koji su se taman malo oporavili od potresa i COVID-a u zoni Stare Vlaške/Europskog trga, jer taj dio sad više gostima nije ni pri pameti da stignu vidjeti, jer naravno, treba juriti natrag na autobus, kroz divan, stvarno divan Zrinjevac i Tomislavac, ali koji nemaju NITI JEDAN javni i ČISTI, lako dostupan toalet na raspolaganju, i koji imaju uzak prostor za šetnju grupa, jer se svako malo podiže neka nova skela radi obnove zgrada, muzeja i slično (i bravo za to, samo neka dolaze skele, ionako i to kasni)

*"Novi" drop off point je odmah preko puta Glavnog kolodvora, koji silno hitno treba obnovu i pješački nadvožnjak/podvožnjak jer čim stigne vlak ili dva, tamo već nastaje prometni čep, jer izlaze putnici odjednom, svi na ista 2 pješačka prijelaza, na koja će naravno izaći i cca najmanje 50 do 100 ili 150 putnika iz buseva koji se iskrcavaju naravno u vrijeme kada i idu vlakovi, ne stižu u gluho doba noći. (za usporedbu, Palmotićeva je odmah do pješačke zone/taksi zone na Europskom trgu, nikome gosti tamo ne usporavaju promet).

*O dodatnim prometnim/logističkim kaosima koji će nastati već oko Uskrsa, kad krene veći broj grupa stizati s busevima u Zg vam neću ništa ni tipkati, to ćete vi koji se vozite uz Velesajam, most + Aveniju Većeslava Holjevca, Savsku, Držićevu, Vukovarsku, sve te male, nebitne ulice koje vode ravno u strogi centar, vidjeti i sami, jer naši domaći autobuseri će morati poštovati ovo novo mjesto iskrcaja, radi kazni, a dio stranih autobusera će "boliti uho" za to što smo im mi tu neki mali ljudi u Zagrebu rekli da ne mogu nešto, jer je to netko tako odlučio, pa će šalabajzati busevima po širem centru kako god, samo da si nađu sami bolje rješenje od ovog.

*Ne, mi nismo veliki kao Berlin, Rim, London, Pariz, u kojem turistički busevi imaju jako stroge, ali i jako dobro regulirane punktove gdje se gosti mogu iskrcati, mi smo u europskim razmjerima mali, ali baš zato, ne bi li bilo logično da mi koji smo "mali" imamo jednostavna, praktična, dobra rješenja, kojima se prvo poštuje i lokalno stanovništvo, a onda se time i dobro osjećaju naši gosti?

Ima još jako puno argumenata koje bih mogla natipkati, ali ću vam samo reći HVALA na vremenu za čitanje, i na trudu za potpis na link peticije, ako mislite da jedan potpis ništa ne mijenja - razmislite ponovno, jer puno "malih" potpisa puno toga mijenja.

Hvala od srca!!!"

Durdica Slavnic (Zagreb, 2023-01-26)

#342

Slažem se sa peticijom

Darinka Kelebuh (Zagreb, 2023-01-26)

#347

I'm a your leader od Polish groups coming to Zagreb during summer season. IT was Perfect spot to leave and pick up tourist in the centre.

Katarzyna Kropelnicka (Bielsko Biała , 2023-01-26)

#349

Kao turisticki vodic slazem se sa svime sto je navedeno u peticiji.

Neven Maršanić (Zagreb, 2023-01-26)

#350

Podržavam turističke vodiče jer oni najbolje znaju zašto to traže.

Jasna Švigir (Zagreb, 2023-01-26)

#351

Podpisuję,bo to najlepsze miejsce do zatrzymania autokaru aby zwiedzić piękną stolicę Chorwacji-Zagrzeb.

Hanna Sołtysiuk (Warszawa, 2023-01-26)

#355

Imam jako puno grupa u Zagrebu i vrlo je vazno da se ponovno moze iskrcavati putnike na navedene adrese

Sabina Legovic (Porec, 2023-01-27)

#358

I want to help ZG tourism

Diana Bolic (Zagreb, 2023-01-27)

#360

This decision is not logical for our tourism

Vedrana Kirsch (Zagreb, 2023-01-27)

#365

Sam vozac, i smatram da je Palmoticeva i Vončinina idealno za brz ukrcaj iskrcaj i dolazak autobusa sa parkinga u dogovoreno vrijeme sa vodicem/grupom.

Danijel Zgrablic (Svetvinčenat, 2023-01-27)

#366

Odredba nema smisla i narusava poslovanje u turizmu

Tin Dujmić (Zagreb, 2023-01-29)

#369

Mislim da je jako dobro mjesto za to

Mario Vidaković (Labin, 2023-01-29)

#377

Zelim povratak ukrcaja/iskrcaja u Palmoticevoj

Bozo Prce (Dubrovnik, 2023-01-31)

#379

Potpisujem jer sam vozač autobusa.

Valentino Ciglaric (Lopatinec, 2023-01-31)

#380

Vozač autobusa u turizmu!

Robert Bezić (Split, 2023-01-31)

#382

Se bavimo autobusnim prijevozom i Plamotićeva je jedino pravo rješenja za iskrcaj putnika

Josip Šunjo (Zagreb, 2023-01-31)

#383

Sam vozac autobusa

Kristijan Čupić (Dubrovnik, 2023-01-31)

#385

Tvrtka smo iz Splita koja se bavi prijevozom putnika. Nužno je da iskrcaj/ukrcaj putnika bude u Palmoticevoj i parkiralište na Voncininoj jer se nemogu ispoštovati zankonske odredbe o radnom vremenu vozača i trajanju odmora. Jer vozac nakon određenog vremena vožnje mora napraviti zakonsku pauzu, no ukoliko parking bude udaljen od samoga centra grada radi gužve vozacu mogu isteći sati vožnje te je prisiljen u zadnjoj minuti koja je ispisana na tahografu parkirati vozilo. Sto bi mogli značiti da ukoliko vozač mora napraviti pauzu mora ju napraviti bilo gdje na prometnici jer inspekcijski nadzor kada provjerava tahograf kartice ne vidi lokaciju i zakon je takav da ih ne zanima gdje se vozac tada nalazio ali je morao napraviti pauzu. A kazne su izuzetno rigorozne. Stoga Radi vozača je potrebno da se vrate stare lokacije.

Andrea Sesar (Kaštela, 2023-01-31)

#388

Cesto sam u Zagrebu kao vozac turistickog autobusa i Palmotićeva je za mene kao vozaca i ljude najlaksa opcija ukrcaja i iskrcaja ljudi.

Andrija Andreis (Vela luka, 2023-01-31)

#390

I ja sam vozač autobusa i slažem se da ostane ukrcaj i iskrcaj u Palmotičevoj ali ne parking,zna se što je iskrcaj i ukrcaj,par min zaustavljanja,,a u Vočinskoj nismo nikome smetali uz kraj koliko ja znam

Marin Furčić (Đurmanec, 2023-01-31)

#394

Znam doci samo do Palmotićeve ulice u Zagrebu

Marko Mikulić (Dubrovnik, 2023-01-31)

#395

Potpisujem jer sam vozač busa

Filip Kokan (Split, 2023-01-31)

#398

Vozim turizam dugi niz godina i kao vozac mogu reci da ce izmestanje iskrcaja sa Palmoticeve i parking sa Voncinine stvoriti dodatne zastoje u gradu.STO PRE VRATITI NA STARO ISKRCAJ I PARKING

Sasa Stojanovic (Zagreb, 2023-01-31)

#400

Potpisujem jer se bezveze vozikam po Zagrebu do velesajma i trosim vrijeme voznje i skupo gorivo

Luka Kuzman (Čakovec, 2023-01-31)



Plaćeno oglašavanje

Oglasit ćemo ovu peticiju kod 3000 ljudi.

Saznajte više...